Cítíte se být pod tlakem, nemáte na sebe čas, topíte se v pracovních a osobních úkolech? Přijďte načerpat teoretické, a hlavně praktické informace a tipy, jak se dostat ze začarovaného kruhu. Podíváte se na svoje časové bandity a získáte způsoby, jak se s nimi vypořádat. Čekají vás individuální aktivity v různých tématech, jako je např. prokrastinace, stres, motivace, práce s e-maily, umění říci ne.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních a středních škol a víceletých gymnázií, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, speciální pedagogové a asistenti pedagoga.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních a středních škol a víceletých gymnázií, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, speciální pedagogové a asistenti pedagoga.
Přemýšlíte, jak udělat hodiny čtení více atraktivní? Jak žáky a žákyně aktivizovat, aby to bavilo vás i je? Získat praktické tipy na rozvíjení čtenářské gramotnosti a využívání metod kritického myšlení? Pokud ano, přijměte pozvání na náš kurz. Kromě výše uvedeného budou účastníci společně a s lektorem hledat důkazy o učení žáků a chvíle, kdy jsou žáci nejvíce aktivní, současně budou modelovat situace a sdílet příklady dobré praxe. Jednotlivé lekce vycházejí z modelu E – U – R a aktivity lze modifikovat i pro jiné předměty.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci 1. stupně základních škol, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, speciální pedagogové a asistenti pedagoga.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci 1. stupně základních škol, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, speciální pedagogové a asistenti pedagoga.
Patříte mezi vyučující, kteří s metodou CLIL teprve začínají? Pak je tento kurz právě pro vás! Kurz je rozdělen do dvou částí, z nichž jedna je zaměřena na teoretické principy CLIL (Content and Language Integrated Learning), a druhá na rozvoj praktických dovedností výuky formou CLIL.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních škol (první i druhý stupeň) a víceletých gymnázií. Program je vhodný jak pro učitele cizích jazyků, tak pro pedagogy vyučující nejazykové předměty. V případě pedagogů vyučujících nejazykové předměty se předpokládá znalost cizího jazyka B1/B2.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních škol (první i druhý stupeň) a víceletých gymnázií. Program je vhodný jak pro učitele cizích jazyků, tak pro pedagogy vyučující nejazykové předměty. V případě pedagogů vyučujících nejazykové předměty se předpokládá znalost cizího jazyka B1/B2.
Patříte mezi vyučující, kteří s metodou CLIL teprve začínají? Pak je tento kurz právě pro vás! Kurz je rozdělen do dvou částí, z nichž jedna je zaměřena na teoretické principy CLIL (Content and Language Integrated Learning), a druhá na rozvoj praktických dovedností výuky formou CLIL.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních škol (první i druhý stupeň) a víceletých gymnázií. Program je vhodný jak pro učitele cizích jazyků, tak pro pedagogy vyučující nejazykové předměty. V případě pedagogů vyučujících nejazykové předměty se předpokládá znalost cizího jazyka B1/B2.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních škol (první i druhý stupeň) a víceletých gymnázií. Program je vhodný jak pro učitele cizích jazyků, tak pro pedagogy vyučující nejazykové předměty. V případě pedagogů vyučujících nejazykové předměty se předpokládá znalost cizího jazyka B1/B2.
Chcete zlepšit studijní kompetence svých studentů a pomoci jim tak k dosažení dalších cílů, které jsou klíčem k úspěchu v pracovním i osobním životě? Náš vzdělávací program vám představí klíčové čtenářské strategie v teorii i praxi, které umožňují čtenářům porozumět textu, kriticky o něm přemýšlet a rozvíjet tak jejich čtenářskou gramotnost.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních škol a víceletých gymnázií. Kurz je vhodný jak pro učitele českého jazyka, tak pro pedagogy vyučující další všeobecně vzdělávací a odborné předměty.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních škol a víceletých gymnázií. Kurz je vhodný jak pro učitele českého jazyka, tak pro pedagogy vyučující další všeobecně vzdělávací a odborné předměty.
Přemýšlíte, jak udělat hodiny čtení více atraktivní? Jak žáky a žákyně aktivizovat, aby to bavilo vás i je? Získat praktické tipy na rozvíjení čtenářské gramotnosti a využívání metod kritického myšlení? Pokud ano, přijměte pozvání na náš kurz. Kromě výše uvedeného budou účastníci společně a s lektorem hledat důkazy o učení žáků a chvíle, kdy jsou žáci nejvíce aktivní, současně budou modelovat situace a sdílet příklady dobré praxe. Jednotlivé lekce vycházejí z modelu E – U – R a aktivity lze modifikovat i pro jiné předměty.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci 1. stupně základních škol, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, speciální pedagogové a asistenti pedagoga.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci 1. stupně základních škol, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé speciálních škol, speciální pedagogové a asistenti pedagoga.
Školní známka je nejčastější formou hodnocení na našich školách, které je zatracováno i chváleno. Známka nemůže posuzovat myšlení, samostatnost, kreativitu, vytrvalost v učení, schopnost spolupráce a nevysvětluje příčinu problémů žáka. Slovní hodnocení poskytuje možnosti citlivě sdělit žákovi i rodičům míru školních úspěchů, podat vysvětlení jeho předpokládaných příčin úspěchu či neúspěchu a také náhled do budoucna včetně pokynů, jak situaci řešit.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních škol, gymnázií, SOU a SŠ, kteří si chtějí rozšířit svoje znalosti z oblasti formativního hodnocení, poskytování zpětné vazby žákům i rodičům a kteří chtějí zlepšit studijní kompetence svých žáků/studentů a pomoci jim tak k dosažení dalších cílů.
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci základních škol, gymnázií, SOU a SŠ, kteří si chtějí rozšířit svoje znalosti z oblasti formativního hodnocení, poskytování zpětné vazby žákům i rodičům a kteří chtějí zlepšit studijní kompetence svých žáků/studentů a pomoci jim tak k dosažení dalších cílů.